Podstawowy regulamin rezerwacji i Osady LoveLaski

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji oraz pobytu w Osadzie Love Laski.

  2. Akceptacja regulaminu jest obowiązkowa dla wszystkich Gości.

§2. Rezerwacja i płatności

  1. Warunkiem dokonania rezerwacji jest podanie niezbędnych danych osobowych oraz opłacenie rezerwacji zgodnie z dostępnymi metodami płatności.

  2. Płatności kartą obsługuje PayPro SA, Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań.

§3. Dodatkowe usługi

  1. Na terenie obiektu dostępna jest ogrzewana balia z jacuzzi dla 6 osób oraz sucha sauna fińska.

  2. Opłata za pobyt zwierząt wynosi 80 zł za każdą dobę.

§4. Zameldowanie

  1. Zameldowanie w Osadzie Love Laski odbywa się samodzielnie i jest możliwe całodobowo, począwszy od godziny 15:00.

  2. Obiekt oferuje bezpłatny parking, nie wymagający wcześniejszej rezerwacji.

§5. Warunki pobytu

  1. Goście mogą korzystać z bezpłatnego dostępu do sieci Wi-Fi, dane dostępowe znajdują się w domkach.

  2. W obiekcie obowiązuje zakaz palenia, z wyjątkiem tarasów przy domkach.

  3. Zakazane jest używanie otwartego ognia oraz dodatkowych źródeł ciepła, nie licząc kominków i miejsca na ognisko.

  4. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 08:00.

§6. Oferta bezzwrotna

  1. Oferta bezzwrotna wymaga zapłaty całkowitej kwoty rezerwacji z góry, nie później niż 24 godziny od momentu złożenia rezerwacji przez system Przelewy24.

  2. Pobyt w ramach oferty bezzwrotnej musi trwać co najmniej dwie noce.

  3. Anulacja rezerwacji w ramach oferty bezzwrotnej skutkuje utratą 100% wniesionej kwoty, bez możliwości jej zwrotu.

§7. Oferta elastyczna

  1. Oferta elastyczna pozwala na dokonanie rezerwacji poprzez wpłatę zadatku, który stanowi 30% całkowitej kwoty pobytu, wpłaconego w ciągu 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji za pośrednictwem Przelewy24.

  2. Pobyt w ramach oferty elastycznej musi obejmować co najmniej dwie noce.

  3. Anulacja rezerwacji w ramach oferty elastycznej skutkuje utratą zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji.

§8. Wymeldowanie

  1. Wymeldowanie z obiektu powinno nastąpić do godziny 11:00 dnia wyjazdu.

  2. Goście są zobowiązani do uporządkowania domku przed wymeldowaniem.

§9. Regulaminy szczegółowe

  1. Do regulaminu dołączane są regulaminy szczegółowe dotyczące pobytu, przebywania zwierząt, korzystania z sauny i balii z jacuzzi.

Szczegółowy regulamin Osady LoveLaski

§ 1. Wstęp

  1. Niniejszy regulamin określa warunki pobytu w Osadzie LoveLaski w Laskach, oraz warunki wynajmu domków dla celów mieszkalnych.

  2. Zarządcą Osady jest firma PH Omega Dagmara Szamborska, NIP: 5842032374 dalej zwana Wynajmującym.

  3. Wysoko cenimy współpracę Gości w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który służy zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu.

  4. Dołożymy wszelkich starań, aby pobyt był przyjemny i bezpieczny.

  5. Prosimy Gości o zachowanie się tak, jakby chcieli, aby inni zachowywali się wobec nich.

§ 2. Usługa wynajmu Domku

  1. Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe, tj. opłaty za media (prąd, woda, internet, TV) oraz sprzątanie przed przyjazdem Gościa.

  2. W wyposażeniu Domku znajdują się pościel oraz ręczniki.

  3. W przypadku pobytów do 7 dni włącznie, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników jest możliwa za dodatkową opłatą.

  4. Przy pobytach dłuższych niż 7 dni, Gość ma prawo do wymiany ręczników i pościeli raz w tygodniu, bez opłat.

  5. Dla każdego Domku przeznaczone jest jedno miejsce parkingowe.

  6. Parking nie jest dozorowany, odpowiedzialność za uszkodzenie lub utratę pojazdu spoczywa na Gościu.

  7. Gość może przyjechać do Domku ze swoim zwierzęciem domowym – wymagane jest poinformowanie o tym podczas rezerwacji i dodatkowa opłata.

  8. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zaakceptowania zwierzęcia domowego, jeśli jest oceniane jako potencjalnie niebezpieczne.

  9. Szczegółowe zapisy dotyczące zasad przebywania zwierząt znajdują się w Regulaminie Przebywania Zwierząt.

  10. Jako Wynajmujący zobowiązujemy się reagować na zgłoszenia uwag i zastrzeżeń dotyczących usług, urządzeń, czy czystości i porządku w Domku.

  11. Jako Wynajmujący ponosimy odpowiedzialność za jakość świadczonych usług, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  12. Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy osobiste Gościa pozostawione lub skradzione z Domku.

  13. Znalezione przedmioty należące do Gościa mogą być odesłane na koszt odbiorcy, na wyraźną prośbę Gościa.

  14. Zwracamy uwagę, że obiekt znajduje się w dzikim terenie leśnym na którym obecne są dzikie i potencjalnie niebezpieczne zwierzęta, np. wilki.

§ 3. Obowiązki Gościa

  1. Domek jest przeznaczony wyłącznie do celów mieszkalnych, nie można go oddawać w podnajem ani bezpłatnie używać osobom trzecim.

  2. Liczba osób w Domku jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji.

  3. Gość zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa i przestrzegania niniejszego regulaminu.

  4. Zachowanie Domku w stanie zastanym jest obowiązkiem każdego Gościa.

  5. Prosimy o segregowanie śmieci oraz przestrzeganie ciszy nocnej od 22:00 do 8:00.

  6. Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia wyposażenia i urządzeń, spowodowane przez niego lub osoby towarzyszące.

  7. Organizowanie imprez w Domku bez zgody Gospodarza jest niedozwolone.

§ 4. Przyjazd, odbiór kluczy i płatność

  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o 15:00 i kończy o 11:00 dnia następnego.

  2. Zameldowanie odbywa się od 15:00, możliwe jest późne zameldowanie.

  3. Wejście do Domku odbywa się za pomocą cyfrowego kodu dostępnego po rezerwacji.

§ 5. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Wynajmujący jest administratorem danych osobowych zgodnie z RODO.

  2. Przetwarzanie danych osobowych obejmuje różne informacje dotyczące Gościa, niezbędne do realizacji umowy.

  3. Gość ma prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu.

§ 6. Monitoring

  1. Obiekt jest monitorowany w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia.

  2. Nagrania z monitoringu są dostępne tylko dla osób upoważnionych i mogą być przekazywane organom ścigania na pisemny wniosek.

§ 7. Korzystanie z sauny suchej i wanny jacuzzi

  1. Zasady korzystania z tych urządzeń określają odrębne regulaminy.

§ 8. Reklamacje

  1. Reklamacje należy zgłaszać na adres rezerwacja@lovelaski.pl w ciągu 14 dni od wystąpienia nieprawidłowości.

  2. Rozpatrywanie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.

§ 9. Postanowienia końcowe

  1. W przypadku sporów mają zastosowanie przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.

  2. Umowy podlegają prawu polskiemu.

Regulamin przebywania zwierząt w Osadzie LoveLaski

§ 1. Wstęp

  1. Na terenie Obiektu dopuszcza się obecność zwierząt domowych, zwanych dalej „zwierzętami domowymi”, po zaakceptowaniu przez Gościa niniejszego Regulaminu oraz spełnieniu zasad ustalonych przez Obiekt w niniejszym Regulaminie.

  2. Zwierzęta domowe, akceptowane przez Osadę to: psy ras nieagresywnych, koty, świnki morskie, króliki, chomiki, kanarki / papużki. Osada nie akceptuje innych zwierząt, w szczególności zwierząt: ras agresywnych, jadowitych, egzotycznych, płazów i gadów.

  3. Za psy rasy agresywnej uznawane są: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne) lub mieszaniec takiej rasy.

§ 2. Zasady ogólne

  1. Warunkiem przyjęcia zwierzęcia domowego do Obiektu jest zgłoszenie faktu pobytu ze zwierzęciem domowym w momencie dokonywania rezerwacji domku.

  2. Pobyt zwierzęcia jest dodatkowo płatny 80 zł za dobę.

  3. W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia Osady o pobycie ze zwierzęciem domowym, Osada może odmówić przyjęcia zwierzęcia domowego do Osady bądź obciążyć gościa dodatkową opłatą.

  4. Administrator Obiektu wskazuje domek w którym może zamieszkać Gość wraz ze zwierzęciem domowym.

  5. Właściciel Obiektu nie udziela zgody na wprowadzenie zwierzęcia do pokoi lub domków, które nie są przeznaczone do zamieszkiwania przez Gości ze zwierzętami domowymi.

  6. Osada przyjmuje Gości wyłącznie ze zdrowymi zwierzętami domowymi, posiadającymi książeczkę zdrowia, jeżeli taka jest dla danego zwierzęcia przewidziana (aktualne szczepienia, odrobaczenia) wraz z zaświadczeniem, potwierdzającym realizację obowiązku wykonywania szczepień, m.in. przeciwko wściekliźnie.

  7. Osada ma prawo odmówić przyjęcia chorych zwierząt domowych lub nie posiadających wymaganych dokumentów potwierdzających aktualność szczepień oraz zwierząt domowych wykazujących agresywne zachowanie.

  8. W trosce o higienę, zwierzęta domowe nie są wpuszczane na teren miejsc współdzielonych przez innych gości. Zwierzęta domowe na terenie Obiektu muszą być wyprowadzane na smyczy, a Gość zobowiązuje się sprzątać wszelkie nieczystości po swoim zwierzęciu. Wymagane jest zabieranie legowiska dla zwierząt. Zabrania się przebywania zwierząt na łóżkach, sofach/kanapach i fotelach.

§ 3. Obowiązki właściciela / opiekuna zwierzęcia domowego podczas pobytu w Obiekcie

  1. Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego jest w pełni odpowiedzialny za zachowanie zwierzęcia w Obiekcie, w szczególności zachowanie ciszy i nie zakłócanie spokoju (wypoczynku) innym Gościom.

  2. Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego podczas przebywania w Obiekcie ma obowiązek sprawować nad nim stały nadzór oraz zapewnić, by zachowanie zwierzęcia domowego nie powodowało poczucia zagrożenia bezpieczeństwa osób przebywających w Obiekcie oraz innych zwierząt.

  3. Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego zobowiązany jest na terenie Obiektu do prowadzenia psa na smyczy, a w przypadkach uzasadnionych, bądź na prośbę obsługi do założenia mu kagańcu. Obowiązek ten nie dotyczy oznakowanych psów przewodników i psów asystujących osobom niepełnosprawnym, a także szczeniąt w wieku do 6 miesiąca.

  4. Inne zwierzęta domowe muszą przebywać oraz być przenoszone w specjalnie do tego przeznaczonych klatkach.

  5. Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego zobowiązany jest do regularnego, zgodnego z wymaganiami i potrzebami wyprowadzania oraz natychmiastowego sprzątania po swoim psie lub innym zwierzęciu domowym wszelkich nieczystości.

  6. Właściciel lub opiekun psa zobowiązany jest do wyprowadzenia psa w celach fizjologicznych poza teren Obiektu, a właściciele lub opiekunowie pozostałych zwierząt domowych zobowiązani są do posiadania specjalnej kuwety dla zwierząt.

  7. Obowiązek uprzątnięcia zanieczyszczeń po psie lub innym zwierzęciu domowym nie dotyczy osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności, poruszających się na wózku inwalidzkim i niewidomych. W takim wypadku Osada uprawniona jest do pobrania dodatkowej opłaty za sprzątanie w wysokości ustalanej indywidualnie.

  8. Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego jest zobowiązany do zapewnienia zwierzęciu stałego dostępu do czystej, świeżej wody.

  9. Właściciel lub opiekun zwierzęcia domowego zobowiązany jest do zapewnienia zwierzęciu podczas pobytu wyżywienia oraz wszelkich innych niezbędnych dla zwierzęcia rzeczy (transporter, kuweta itp.).

§ 4. Zasady pozostawiania zwierząt domowych

  1. Zabrania się pozostawiania zwierzęcia domowego bez obecności właściciela lub opiekuna w domku, jeśli zwierzę nie jest przyzwyczajone do pozostawiania samemu w obcym miejscu i w obliczu tej sytuacji doświadczy silnego stresu.

  2. Za wyjątkiem psów i kotów, wszelkie zwierzęta domowe pozostawione w domu samotnie powinny znajdować się w zamkniętych, specjalnie przystosowanych do tego klatkach bądź transporterach.

  3. W sytuacji, gdy pracownicy lub Goście Obiektu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w domku zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie Obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych Gości, Administracja Osady będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt z właścicielem nie będzie możliwy, Osada zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do domu, w którym przebywa zwierzę (również przy pomocy odpowiednich służb) i usunięcia zwierzęcia z Obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.

§ 5. Odpowiedzialność właściciela / opiekuna

  1. Właściciel bądź opiekun zwierzęcia domowego zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem oraz jego przestrzegania.

  2. Właściciel bądź opiekun zwierzęcia domowego odpowiada za wszystkie szkody przez nie wyrządzone i zobowiązuje się do pokrycia tych szkód w pełnej wysokości.

  3. Wszelkie szkody w mieniu Osady lub w mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzę domowe będą indywidualnie wyceniane przez Osadę, a ich kosztami zostanie obciążony właściciel / opiekun zwierzęcia domowego, na co ten wyraża zgodę.

  4. Koszty naprawienia wyrządzonych przez zwierzęta domowe szkody zostaną przedstawione Gościowi niezwłocznie po ich ustaleniu przez Osadę.

  5. W przypadku powtarzających się skarg ze strony innych Gości Osady na zachowanie zwierzęcia domowego oraz w razie niestosowania się do niniejszego Regulaminu, Osada zastrzega sobie prawo do zakończenia pobytu Gości wraz ze zwierzęciem domowym w trybie natychmiastowym, bez zwrotu dokonanej przez Gościa płatności za usługę hotelową.

Regulamin korzystania z balii w Osadzie LoveLaski

§1 Postanowienia ogólne

  1. Korzystanie z balii elektrycznej jest jedną z oferowanych atrakcji w obiekcie Osada LoveLaski i podlega zasadom opisanym w niniejszym regulaminie.

  2. Balia elektryczna jest przeznaczona do użytku rekreacyjnego przez Gości obiektu.

§2 Warunki użytkowania

  1. Korzystanie z balii elektrycznej jest dozwolone wyłącznie osobom, które zapoznały się z niniejszym regulaminem i zaakceptowały jego warunki.

  2. Do korzystania z balii uprawnione są wyłącznie osoby pełnoletnie. Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać z balii wyłącznie pod nadzorem osoby dorosłej.

  3. Przed pierwszym użyciem balii Goście zobowiązani są do zapoznania się z instrukcją obsługi i zasadami bezpiecznego korzystania, które są dostępne u administratora obiektu.

§3 Zasady bezpieczeństwa

  1. Przed wejściem do balii należy dokładnie umyć ciało bez użycia kosmetyków.

  2. Nie wolno wnosić do balii szklanych przedmiotów, jedzenia, napojów ani używek.

  3. Zabrania się korzystania z balii osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

  4. W trakcie korzystania z balii należy zachować szczególną ostrożność, aby unikać oparzeń i innych urazów.

  5. Nie należy skakać do balii ani bawić się wodą w sposób mogący spowodować uszkodzenie balii lub wyrządzić krzywdę innym użytkownikom.

  6. Korzystanie z balii podczas niepogody, zwłaszcza burzy z piorunami, jest surowo zabronione.

§4 Procedura korzystania

  1. Maksymalny czas korzystania z balii nie powinien przekraczać 30 minut bez przerwy.

  2. Temperatura wody w balii jest utrzymywana w zakresie 36-40°C przez personel obiektu.

  3. Personel obiektu jest odpowiedzialny za uruchomienie, monitorowanie i wyłączanie balii. Goście nie mają dostępu do paneli kontrolnych balii, z wyjątkiem możliwości włączania i wyłączania funkcji hydromasażu oraz oświetlenia.

  4. Po zakończeniu korzystania z balii, personel obiektu zadba o jej właściwe opróżnienie, czyszczenie i dezynfekcję zgodnie z obowiązującymi procedurami.

§5 Odpowiedzialność

  1. Osoba korzystająca z balii elektrycznej robi to na własną odpowiedzialność. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wypadki lub urazy powstałe w wyniku nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa i regulaminu.

  2. Za szkody wynikające z niewłaściwego zachowania użytkowników w czasie korzystania z balii odpowiada osoba, która dokonała rezerwacji lub jej użytkownik.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie przypadki naruszenia regulaminu korzystania z balii elektrycznej będą skutkowały natychmiastowym zakazem dalszego korzystania z atrakcji, a w przypadku szkód materialnych – obowiązkiem ich rekompensaty.

  2. Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie bez konieczności powiadamiania o tym Gości.

Regulamin korzystania z sauny fińskiej w Osadzie LoveLaski

§1 Postanowienia ogólne

  1. Elektryczna sauna fińska jest dostępna dla Gości obiektu Osada LoveLaski i służy do użytku rekreacyjnego.

  2. Korzystanie z elektrycznej sauny fińskiej jest dozwolone wyłącznie dla osób, które zapoznały się z niniejszym regulaminem i zaakceptowały jego postanowienia.

§2 Warunki użytkowania

  1. Godziny pracy sauny są elastyczne i będą ustalane w zależności od obłożenia oraz sezonu, po konsultacji z gośćmi.

  2. Sauna jest dostępna dla Gości w godzinach ustalonych przez administrację obiektu.

  3. Wstęp do sauny mają osoby pełnoletnie. Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać z sauny wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.

  4. Przed pierwszym użyciem sauny Goście zobowiązani są do zapoznania się z instrukcją obsługi oraz zasadami bezpiecznego korzystania.

§3 Zasady bezpieczeństwa

  1. Przed wejściem do sauny należy wziąć prysznic i dokładnie osuszyć ciało.

  2. W saunie obowiązuje zakaz korzystania z kosmetyków, olejków i innych środków zapachowych.

  3. Zabrania się wnoszenia jedzenia, napojów alkoholowych oraz szklanych przedmiotów do sauny.

  4. Nie wolno korzystać z sauny osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

  5. Korzystanie z sauny jest zabronione osobom z chorobami serca, wysokim ciśnieniem, chorobami skóry oraz kobietom w ciąży.

  6. W trakcie korzystania z sauny należy używać ręcznika jako maty do siedzenia lub leżenia.

§4 Procedura korzystania

  1. Czas przebywania w saunie nie powinien przekraczać 15 minut w jednej sesji.

  2. Temperatura w saunie jest utrzymywana automatycznie i wynosi około 80-90°C.

  3. Po zakończeniu korzystania z sauny zaleca się wzięcie chłodnego prysznica.

  4. Personel obiektu jest odpowiedzialny za regularne czyszczenie i dezynfekcję sauny.

  5. W przypadku awarii lub nieprawidłowości w działaniu sauny należy niezwłocznie powiadomić personel obiektu.

§5 Odpowiedzialność

  1. Goście korzystają z sauny na własną odpowiedzialność. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody zdrowotne wynikające z nieprzestrzegania regulaminu oraz zaleceń lekarskich.

  2. Za szkody spowodowane przez użytkowników sauny, wynikające z niewłaściwego użytkowania, odpowiada osoba, która dokonała rezerwacji lub jej użytkownik.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Właściciel obiektu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym czasie. Aktualny regulamin jest dostępny u administratora obiektu.

  2. Naruszenie zasad regulaminu może skutkować natychmiastowym zakazem korzystania z sauny bez prawa do rekompensaty za niewykorzystane usługi.

O to pytacie nas najczęściej: